Zo onderscheid je je van je concurrenten

Professionaliteit stond vroeger gelijk aan afstandelijkheid. Je presenteerde je bedrijf als instituut. Je had het over ‘wij’, ook al werkte je in je eentje, en je sprak je klanten aan met u.

Er is steeds meer besef dat een prettige ervaring met een medewerker van een bedrijf veel meer waard is dan een strak imago. Professionaliteit heeft tegenwoordig veel meer met toewijding en persoonlijke betrokkenheid te maken.

Ga maar maar voor jezelf na. Je werkt toch ook liever met mensen die betrokken, gedreven en enthousiast zijn? De mensen waar je mee te maken hebt bepalen je ervaring van het bedrijf. De slimme grote bedrijven weten dit ook.

Cijfer jezelf dus niet weg op je website. Laat je bezoekers zien met wie ze te maken hebben. Vertel ze wat jou drijft je klanten zo goed mogelijk te helpen.

Dit onderscheidt jou van je concurrenten. Want wie kan jouw talent/gift/passie nou beter uitvoeren dan jij?

Wij komen naar je toe deze zomer!

Als ondernemer doe je vaak iets wat heel persoonlijk is. Daar hoort een speciale plek bij. Deze zomer komen wij met ons camperbusje naar je toe om, op die betekenisvolle locatie, jouw website te bouwen!

GRATIS CHECKLIST

Dit heb je nodig voor een nieuwe website

Je bent er maar 17 vinkjes van verwijderd :)

You have Successfully Subscribed!

GRATIS EBOOK

Bespaar direct tijd op het bouwen van je website

Ontdek de 7 geheimen naar sneller een betere website online

You have Successfully Subscribed!

Vraag de bonussen aan

You have Successfully Subscribed!

heb je een vraag