Professionaliteit stond vroeger gelijk aan afstandelijkheid. Je presenteerde je bedrijf als instituut. Je had het over ‘wij’, ook al werkte je in je eentje, en je sprak je klanten aan met u.

Er is steeds meer besef dat een prettige ervaring met een medewerker van een bedrijf veel meer waard is dan een strak imago. Professionaliteit heeft tegenwoordig veel meer met toewijding en persoonlijke betrokkenheid te maken.

Ga maar maar voor jezelf na. Je werkt toch ook liever met mensen die betrokken, gedreven en enthousiast zijn? De mensen waar je mee te maken hebt bepalen je ervaring van het bedrijf. De slimme grote bedrijven weten dit ook.

Cijfer jezelf dus niet weg op je website. Laat je bezoekers zien met wie ze te maken hebben. Vertel ze wat jou drijft je klanten zo goed mogelijk te helpen.

Dit onderscheidt jou van je concurrenten. Want wie kan jouw talent/gift/passie nou beter uitvoeren dan jij?

Wil je een website die klanten aantrekt?

De worksheet ‘Ideale bezoekers’ geeft je een fantastische basis voor je boodschap en teksten op je website. Spreek de juiste bezoekers aan. Bezoekers die klant bij je willen worden.

Mogelijk ook interessant voor je:

Deel je kennis op je website

Het maakt niet uit welk type bedrijf je bent, een website is een geweldige plek om je kennis te delen. Deze kennis is van grote waarde voor jou doelgroep. Daarom is het delen ervan een krachtige manier om nieuwe klanten aan te trekken. Hoe het werkt? Door te schrijven...

Geef je hart

Je website is niet zo maar je website. Het is het hart van je bedrijf visueel gemaakt.De stem van je bedrijf leesbaar gemaakt.De ziel van je bedrijf vorm gegeven. Ik hou van het maken van websites. Te luisteren naar waar jouw hart ligt.Te horen hoe jij dat inzet om...

Zo voorkom je ergernis bij je bezoekers

Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn. Het is zelfs zo dat hoe eenvoudiger je website is, hoe beter ie presteert. Bezoekers blijven langer op je site en er worden meer aanvragen gedaan. Waarom? Omdat je ze niet ergert! En wat is de online ergernis nummer 1?...

Vul je e-mailadres in,
dan mail ik je de link naar de training:

You have Successfully Subscribed!

Ontdek 9 voordelen van een website

en hoe je deze inzet voor meer klanten.

Schrijf je direct in om het e-Book te downloaden

Check je mail voor het e-Book!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online training

Hop! Op naar m'n nieuwe website

Woensdag 12 juni 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online workshop

Starten met je website

maandag 17 december 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis training (in Amersfoort)

Starten met je website

Zaterdag 18 mei 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik kom naar de gratis aanschuif ochtend

op vrijdag 08 maart

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

gratis worksheet, bezoekers website, stappen website, beginnen aan je website, eerste stap website

Ja, ik ontvang graag de worksheet

om klanten metm'n website aan te trekken

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

Ja, ik ontvang graag de Spiek Sheet

voor de ideale formaten foto's op m'n website

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik ontvang graag de 40 tips

voor een ijzersterke website.

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!