Zo onderscheid je je van je concurrenten

Professionaliteit stond vroeger gelijk aan afstandelijkheid. Je presenteerde je bedrijf als instituut. Je had het over ‘wij’, ook al werkte je in je eentje, en je sprak je klanten aan met u.

Er is steeds meer besef dat een prettige ervaring met een medewerker van een bedrijf veel meer waard is dan een strak imago. Professionaliteit heeft tegenwoordig veel meer met toewijding en persoonlijke betrokkenheid te maken.

Ga maar maar voor jezelf na. Je werkt toch ook liever met mensen die betrokken, gedreven en enthousiast zijn? De mensen waar je mee te maken hebt bepalen je ervaring van het bedrijf. De slimme grote bedrijven weten dit ook.

Cijfer jezelf dus niet weg op je website. Laat je bezoekers zien met wie ze te maken hebben. Vertel ze wat jou drijft je klanten zo goed mogelijk te helpen.

Dit onderscheidt jou van je concurrenten. Want wie kan jouw talent/gift/passie nou beter uitvoeren dan jij?

Gratis vragenlijst

Stel deze 4 vragen
aan je webbouwer

Als je een succesvolle website wilt

Vraag de bonussen aan

You have Successfully Subscribed!

heb je een vraag