fbpx

Tips ’n Tools

Om het beste uit je website te halen

Profiteer van de kennis die ik de afgelopen vijftien jaar heb opgedaan met het maken en inzetten van websites. Zo gebruik jij je website optimaal voor het succes van je bedrijf.

SEO is dood

SEO is dood

Ben jij goed vindbaar in Google? Best wel belangrijk toch? Hoe moeten mensen je anders vinden? Heb je zo’n blinkende website op het web staan maar krijg je geen bezoekers?Dat is zo’n beetje als een Rembrandt zijn die in de kelder van het rijksmuseum vergeten achter...

Lees meer
Zo word je eruit geplukt

Zo word je eruit geplukt

Het is groen, het zit over je hele lijf en het jeukt.Rara wat is het? Het antwoord vind je onderaan deze blog. Dit zijn de soort grappen die ik oppik bij de uit-de-klauwen-gegroeide moestuin bij mij om de hoek en waar ik regelmatig meehelp. Twee meiden van begin...

Lees meer
Smeer je website goed in

Smeer je website goed in

Korte broeken, T-shirts, open schoenen, ik kan het deze week allemaal aan zonder het risico dat ik het koud krijg (koud heb ik het namelijk vrij snel). Een risico wat dit weer wel met zich meebrengt, is dat ik verbrand (doe ik ook vrij snel).   Gelukkig zijn er...

Lees meer
Social media op je website

Social media op je website

Hoe meer wegen er naar je website leiden, hoe beter.  Eén van die wegen is je social media. Op social media kun je naar jouw website refereren, zodat nog meer mensen hun weg ernaartoe vinden. Maar website-wegen zijn nooit eenrichtingsverkeer. Ook op je website wil je...

Lees meer
De pushy aap

De pushy aap

"Is dat niet too much? Een contactformulier op elke pagina?"   Too much van wat? - vroeg ik nog.  "Van contactformulieren!"   “Ja maar hoezo kun je too much aan contactformulieren hebben?”  "Is dat niet te pushy?"   Ah... hier komt de aap uit de mouw....

Lees meer
Harten winnen

Harten winnen

Een succesvolle website is niet ingewikkeld maar volgt wel bepaalde regels. Wanneer je deze regels kent dan kunnen kleine aanpassingen al voor een groot resultaat zorgen. Daarom gaf ik een paar weken geleden een Quick win sessie.In zo’n sessie geef ik inzicht in wat...

Lees meer
Jouw roze weeshuis

Jouw roze weeshuis

Vraagje: Als je een project zou willen steunen, welk van de onderstaande zou je dan kiezen?   Een weeshuis in Kenia Een roze weeshuis in Kenia Ik wed dat als ik dit aan 100 mensen vraag, ze allemaal B kiezen. Waarom? Niet omdat de ene meer waardevol is dan de...

Lees meer
Magie

Magie

Zijn rechter oor was er helemaal van gaan gloeien. Ruim 200 mensen zaten naar hem te luisteren.Zij hadden kippenvel, tranen in hun ogen. Een overlopend hart.Soms werd de stilte in ze geraakt. Dan weer de uitbundige vrolijkheid. Hij nam ze er mee naar toe. Niet dat ik...

Lees meer
42 tips voor een waanzinnige website

42 tips voor een waanzinnige website

Als je ooit een cake hebt gebakken, dan weet je het. Vergeet één ingrediënt en je cake is oneetbaar. Laat je de boter weg, wordt ie te droog. Vergeet je de bloem, dan krijg je iets wat op een zoete omelet lijkt. Zonder suiker, ehm dat is wel duidelijk… En doe je er...

Lees meer
Wat is jouw stuiter doel?

Wat is jouw stuiter doel?

  Er bestaat een leuke oefening die goed laat zien waarom we vaak minder dingen voor elkaar krijgen dan we zouden willen. En kúnnen! Deze oefening deden we jaren geleden op mijn allereerste business summit en hij ging als volgt: Iedereen had een balletje en moest...

Lees meer
Als ik maar een website heb, dan komt het goed

Als ik maar een website heb, dan komt het goed

  Ehh... niet dus. Laatst belde Wanda mij gefrustreerd op. Ze was al maanden bezig om zelf haar website te maken maar ze kwam er niet uit. Ze had al uren en uren besteed aan uitproberen en zoeken. Ze werd er nu echt knetter-honds-doren-dol van. Het werd maar niet...

Lees meer
Doe jij het lekker zelf?

Doe jij het lekker zelf?

  Een van mijn eerste woordjes was 'zelf'. Mijn moeder kreeg weinig kans haar liefdevolle ondersteuning aan mij te slijten. Ik wilde alles ZELF doen. Mijn eigen koers varen vind ik nog steeds heerlijk. Maar de illusie dat ik het allemaal wel alleen kan, heb ik al...

Lees meer
Hoe je geen hordeloopbaan van je website maakt

Hoe je geen hordeloopbaan van je website maakt

  Het verschil tussen nieuwe klanten aantrekken of afstoten is heel simpel. Het werd mij afgelopen zaterdag weer eens getoond. Toen wandelden mijn man en ik namelijk door ons nieuwe dorp (we zijn net verhuisd) om de lokale winkeltjes te checken. De meeste zijn...

Lees meer
Mijn gouden lijstje

Mijn gouden lijstje

  Het komt me vandaag niet aanwaaien. Het schrijven. Komt misschien door al die vogeltjes die lonkend zitten te fluiten (kom mee naar buiten, kom mee naar buiten...). Maar eerst nog even deze blog. Het is tenslotte water-je-website-woensdag! De dag waarop ik je...

Lees meer
Is Google fixatie handig?

Is Google fixatie handig?

Een van de meest gestelde vragen die ik tijdens mijn introductie trainingen krijg is: ‘Hoe word ik gevonden in Google?’ Een vraag die 99% van de ondernemers met een website zichzelf wel eens stelt. En een hele logische vraag. Want hoe maak je anders je dienst kenbaar...

Lees meer
Digitale koffie dame van je website

Digitale koffie dame van je website

Als er een grote gele knop voor je op tafel zou staan waar je op mocht drukken en dat dan alles was zoals je wilde...Hoe zou je bedrijf er dan uitzien? En de website die daarbij zou horen? Neem heel even een minuutje om dit voor je te zien. Mijn droom is om meerdere...

Lees meer
Een slechte homepage

Een slechte homepage

Weet jij wat de belangrijkste pagina van je website is? Ja precies, je homepagina natuurlijk. Je homepagina is je poort naar het hart van je bezoekers. Op deze pagina komen ze binnen en krijg jij één kans om indruk te maken. En wist je dat jij maar 4 seconde de tijd...

Lees meer
De kracht van reviews

De kracht van reviews

Ik wilde vanochtend een kort videootje voor je opnemen met een tip en een vraag. Maar dan word ik zo enthousiast over het onderwerp, dus de video is een klein traininkje geworden 🙂 Het onderwerp is de kracht van reviews. In mijn ervaring is dit het goud van je...

Lees meer
Heeft jouw website beslagen ramen?

Heeft jouw website beslagen ramen?

Als je wel eens carnaval hebt gevierd dan ken je het:de café's waar je buten maar langs hoeft te lopen om het feest dat er zich binnen afspeelt te voelen. Je weet wel, met ramen waar je niet doorheen kunt kijken, zo beslagen zijn ze van alle op en neer springende...

Lees meer
Maak deze fout niet

Maak deze fout niet

Gisteravond maakte ik een fout. Althans dat dacht ik.Ik gaf namelijk mijn gratis mini training 'In 5 stappen starten met je website'. Er waren meer dan 400 inschrijvingen dus het zou een lekkere dynamische avond worden. ’s Middags was Mandy nog aan de keukentafel...

Lees meer
Een beetje zoals popcorn

Een beetje zoals popcorn

Stel je mag vandaag 10 bezoekers uitzoeken die via Google op je website komen. Nou nou, denk je misschien, hartelijk bedankt maar ehhh... 10 bezoekers is niet erg veel. Misschien niet. Maar deze bezoekers die je vandaag gaat uitzoeken zijn heel bijzonder. Het zijn...

Lees meer
Stop het afvoerputje

Stop het afvoerputje

Stel je voor, je gaat nog even snel boodschappen doen op de fiets voor een gezellig oud en nieuw. Het is (opeens) min 5 graden (gewoon voor wat extra drama in het verhaal) en op de terugweg begint het te hagelen en te stormen. Je komt h.e.l.e.m.a.a.l. doorweekt thuis....

Lees meer
Met een schone lei beginnen

Met een schone lei beginnen

Ik ben niet zo heel netjes. In huis bedoel ik dan. Er kunnen zich zo een hele berg kleren op het bed van de logeer kamer (mijn niet-officiële-walk-in-closet) verzamelen. Of ik kan rustig een week over de stofzuiger heen stappen die midden in de keuken staat. Maar als...

Lees meer
Aantrekkingskracht

Aantrekkingskracht

Ben jij het eens of oneens met de volgende stelling?"Je website hoeft niet mooi te zijn om aantrekkelijk te zijn." Toen ik deze stelling jaren geleden voor het eerst hoorde, stond ik als vormgever op m’n achterste benen. WAT? Hoe mooier hoe beter toch? Waar hadden ze...

Lees meer
Vier aandachtspunten voor je website

Vier aandachtspunten voor je website

Maandag sprak ik Ingrid en zij vertelde mij dat ze graag een kwalitatieve website wil. Ik vroeg haar wat dit voor haar betekent. De kwaliteit van een website hangt namelijk af van de doelen die je ervoor stelt en in welke mate je website deze doelen haalt. Stel je...

Lees meer
Jouw dienst is de hoofdprijs

Jouw dienst is de hoofdprijs

"Jij bent de hoofdprijs." Dit is wat Roos aan de vier timide mannen die voor haar stonden op het hart drukte. Een scene uit de Nederlandse film Casanova’s die ik zaterdag in de bios heb gezien. Waarin Roos, de relatiecoach, haar klant wil laten inzien dat ze het waard...

Lees meer
Hoe gedraagt een bezoeker zich op jouw website

Hoe gedraagt een bezoeker zich op jouw website

  Weet je wat het eerste is dat op je website de aandacht trekt? En in welk patroon je bezoekers je website scannen? Er zijn veel eye-tracking-onderzoeken (waar gaat het oog van iemand die op jouw website komt naar toe en waar blijft het oog op rusten)...

Lees meer
Vervuil je bedrijf niet met een plastic website

Vervuil je bedrijf niet met een plastic website

Let’s get real Als ondernemer heb je iets unieks te geven. Dit wil je natuurlijk zo goed mogelijk overbrengen. Dus ook online zet je je beste beentje voor. Een mooie website. Dat zal de kwaliteit van je dienst goed weergeven! Zeker. De buitenkant moet er super lekker...

Lees meer
7 webhacks voor meer klanten via je website

7 webhacks voor meer klanten via je website

Heb je een website? Waarom hier dan geen klantentrekker van maken! In deze blog laat ik je 7 webhacks zien die je kunt toepassen om meer klanten via je website aan te trekken. Houd je website naast deze meetlat en verbeter waar nodig! 1. Wees je website Een website...

Lees meer
Een zelf verkopende website werkt zo

Een zelf verkopende website werkt zo

Gratis Online Demonstratie Een zelf verkopende website Hoe je je bedrijf naar de next level trekt Meer info >>Terwijl jij dit rustig leest is mijn website druk voor me aan het werk. Waarmee? Nou onder anderen met het maken van afspraken met mensen die...

Lees meer
Zo onderscheid je je van je concurrenten

Zo onderscheid je je van je concurrenten

Professionaliteit stond vroeger gelijk aan afstandelijkheid. Je presenteerde je bedrijf als instituut. Je had het over ‘wij’, ook al werkte je in je eentje, en je sprak je klanten aan met u. Er is steeds meer besef dat een prettige ervaring met een medewerker van een...

Lees meer
Hoe een verouderde website je klanten kost

Hoe een verouderde website je klanten kost

Stel je voor dat je een groentewinkel binnenloopt en er ligt allemaal rot fruit in de schappen. Het stinkt ongelofelijk en er vliegen allemaal vliegen rond. Wat doe je? Niet zo'n moeilijke vraag he? Best wel logisch dat je daar geen product gaat kopen. Terwijl de...

Lees meer
De belangrijkste bouwsteen van een natuurlijke website

De belangrijkste bouwsteen van een natuurlijke website

Je kunt je voorstellen dat in een huis wonen dat met alleen maar natuurlijke materialen is gemaakt fijner voelt dan in een huis leven van minder organische bouwstenen. Hetzelfde als met eten. De top chefs zweren bij de hoge kwaliteit van de producten waar ze hun...

Lees meer
Hoe ziet jouw droomwebsite eruit?

Hoe ziet jouw droomwebsite eruit?

Je website is je bedrijf op het web. En je wilt natuurlijk dat deze de uitstraling en sfeer heeft die bij jouw dienst past. Maar hoe krijg je dit voor elkaar? Onderzoek Een van de eerste dingen die ik m'n klanten aanraad is het goed naar andere websites te kijken. Dit...

Lees meer
In 5 stappen hoger in Google

In 5 stappen hoger in Google

Hoe kom ik bovenaan Google? Ik twijfel er niet aan dat elke ondernemer met een website zich wel in meer of mindere mate met deze vraag heeft bezig gehouden. Want: Als jouw website niet wordt gevonden in de zoekmachines, hoe kom je dan aan bezoekers en nieuwe klanten?...

Lees meer
Een emaillijst opbouwen, is dat iets voor jou?

Een emaillijst opbouwen, is dat iets voor jou?

Je moet een e-maillijst opbouwen! Dit heb je vast wel om je heen gehoord. Van een online marketing guru, je business coach of van andere startende zelfstandige ondernemers die actief met hun online marketing aan de slag gaan. Aan m'n keukentafel zitten vaak...

Lees meer
Pak de controle over je website

Pak de controle over je website

Laatst sprak ik Jessica.Zij heeft een verouderde website in Joomla.Destijds was haar gezegd dat de site makkelijk zelf aan te passen viel. Maar zo eenvoudig bleek dat niet te zijn. Nu wil ze een nieuwe website, in WordPress. Omdat die wél makkelijk zelf aan te passen...

Lees meer
Deel je kennis op je website

Deel je kennis op je website

Het maakt niet uit welk type bedrijf je bent, een website is een geweldige plek om je kennis te delen. Deze kennis is van grote waarde voor jou doelgroep. Daarom is het delen ervan een krachtige manier om nieuwe klanten aan te trekken. Hoe het werkt? Door te schrijven...

Lees meer
Dit is het beste thema voor WordPress

Dit is het beste thema voor WordPress

Vaak krijg ik de vraag welk thema je het beste kunt gebruiken voor WordPress. Het zijn er zoooow veel. Hoe maak je de goede keuze? Eentje waar je later geen spijt van krijgt. Eentje waarbij NIET halverwege het maken van je website blijkt dat je maar beperkte...

Lees meer
Geef je hart

Geef je hart

Je website is niet zo maar je website. Het is het hart van je bedrijf visueel gemaakt.De stem van je bedrijf leesbaar gemaakt.De ziel van je bedrijf vorm gegeven. Ik hou van het maken van websites. Te luisteren naar waar jouw hart ligt.Te horen hoe jij dat inzet om...

Lees meer
Maak je website veilig

Maak je website veilig

Om je website zo veilig mogelijk te maken heb je een SSL Certificaat nodig. Een SSL wat? Een SSL certificaat is een bestand dat zorgt voor een betere beveiliging van gegevens tussen de server (van jouw website) en een internet browser (zoals Chrome of Internet...

Lees meer
Zo voorkom je ergernis bij je bezoekers

Zo voorkom je ergernis bij je bezoekers

Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn. Het is zelfs zo dat hoe eenvoudiger je website is, hoe beter ie presteert. Bezoekers blijven langer op je site en er worden meer aanvragen gedaan. Waarom? Omdat je ze niet ergert! En wat is de online ergernis nummer 1?...

Lees meer
Gratis professionele foto’s voor op je website

Gratis professionele foto’s voor op je website

Foto's zijn een belangrijk onderdeel van je website. Ze brengen een gevoel over, maken iets duidelijk, ondersteunen je tekst of breken tekstvlakken op voor betere leesbaarheid. Ze dragen bij aan de aantrekkelijkheid van je pagina en het communicren van een boodschap...

Lees meer
Hoe pak je direct de aandacht van je bezoekers?

Hoe pak je direct de aandacht van je bezoekers?

Pak jij die aandacht ook van de bezoekers op je website? Je hebt hier maar 4 seconden voor dus gebruik deze tijd goed! Hoe doe je dit het beste? Vergelijk de volgende twee binnenkomers: “Mijn naam is Mok en op 25 november geef ik een workshop. Je krijgt eerst toegang...

Lees meer
9 krachten van je website en hoe je ze succesvol inzet

9 krachten van je website en hoe je ze succesvol inzet

Een website heeft een ongelofelijke kracht. De kracht om je zichtbaar te maken bij jouw ideale bezoekers. En deze in tevreden klanten om te zetten. Benut jij de volledige kracht van je website? In deze blog laat ik je 9 krachten van een website zien en hoe je deze...

Lees meer
Website veilig op vakantie check

Website veilig op vakantie check

Zomer keuring Het belangrijkste in het beheren van je eigen website is het regelmatig up to date houden van je software. Dan gaat je site het allerlangst mee. Net als bij je auto, die bij een regelmatige check en opfrisbeurt je weer honderden kilometers verder kan...

Lees meer
Zo gebruik je kleur op je website

Zo gebruik je kleur op je website

Kleuren op je website bepalen een sfeer. Ze hebben meestal een relatie met je logo en de consistentie in kleur gebruik door je website heen draagt bij aan een gevoel van eenheid. Gebruik kleuren die bij je passen. Als je al een logo hebt, gebruik de kleuren die daar...

Lees meer
3 eisen waar je website aan moet voldoen

3 eisen waar je website aan moet voldoen

Vroeger liet je je website door een bureau maken. Zíj waren de experts en wisten waar een website aan moest voldoen. Daar hoefde jij je niet mee bezig te houden. Je betaalde ze om te weten wat belangrijk was, de nieuwste ontwikkelingen te volgen en je hierover te...

Lees meer
Je website zelf maken of laten maken?

Je website zelf maken of laten maken?

Je wilt een mooie website. Je wilt een goede website. Weet jij wat hiervoor nodig is? Een website is meer dan een verzameling van pagina’s op het web met tekst en beeld. Het is een geniaal samenspel van vormgeving, inhoud, structuur en techniek die jouw boodschap goed...

Lees meer
Vormgevingstip: Vlakverdeling

Vormgevingstip: Vlakverdeling

Waarom je website in vlakken verdelen? We houden allemaal van efficientie (of we zijn lui, het is maar net hoe je het bekijkt :). Daarom willen we geen tijd besteden aan dingen die ons niet interesseren of die niet bijdragen aan een doel waarmee we op een website zijn...

Lees meer
Vormgevingstip: Fotografie

Vormgevingstip: Fotografie

Een goede foto kan een website helemaal maken. Daarom zie je vaak grote foto's bij binnenkomst van een website. Je kunt hiermee de aandacht van je bezoeker pakken. Waar moet deze foto aan voldoen? Relevantie Een goed beeld vertelt een verhaal. Wat is het verhaal dat...

Lees meer
Waarom je website in WordPress maken?

Waarom je website in WordPress maken?

Als je je gaat verdiepen in het maken van een website dan kan het niet anders dat je iets over WordPress tegenkomt. Maar wat is WordPress nou precies en waarom wil je juist dit platform gebruiken voor het maken van je website? In deze blog geef ik de 8 belangrijkste...

Lees meer
Vormgevingstip: Kleuren

Vormgevingstip: Kleuren

Kleuren geven leven aan je website. Zet kleuren in voor een aantrekkelijke en overzichtelijke website. Sfeer Kleuren op je website bepalen een sfeer. Ze hebben meestal een relatie met je logo en de consistentie in kleur gebruik door je website heen draagt bij aan een...

Lees meer
Vormgevingstip: Witruimte

Vormgevingstip: Witruimte

Witruimte, is dat een ontwerp element? Ja! En een mega belangrijke! Vaak voel je wel of iets er te krap eruit ziet, te gepropt, rommelig of onoverzichtelijk maar weet je niet hoe het beter te maken. Als je je beseft dat witruimte net zo belangrijk is als tekst en...

Lees meer
Bespaar tijd op het maken van je website

Bespaar tijd op het maken van je website

Wil je niet onnodig lang bezig zijn met het bouwen van je website? Maak dan eerst de ínhoud van je website!Dit is echt m'n aller grootste inzicht uit 10 jaar websites bouwen. Daarom kan ik nu websites in één dag maken. En jij kan dit ook! Hoe is het bijvoorbeeld...

Lees meer
Foto’s verkleinen in WordPress

Foto’s verkleinen in WordPress

Zware afbeeldingen maken je website traag. Maar hoe verklein je je beelden dan? Er bestaan talloze beeldbewerkingsprogramma's. De bekendste hiervan is Photoshop. Maar wist je dat je foto's ook in WordPress zelf kunt verkleinen? En je kunt je foto's er zelfs ook in...

Lees meer
Je website hoeft niet mooi te zijn: 5 vormgevingstips

Je website hoeft niet mooi te zijn: 5 vormgevingstips

Ben jij het eens of oneens met de volgende stelling? Je website hoeft niet mooi te zijn om succesvol te zijn. Toen ik deze stelling voor het eerst hoorde stond ik als vormgever op m'n achterste benen. WAT? Hoe mooier hoe beter toch? Waar hadden ze het over! Maar ik...

Lees meer
Vergroot de indruk van je website

Vergroot de indruk van je website

Als jouw website indruk maakt op jouw bezoeker, heeft zijn bezoek ook weer impact op jouw business. Namelijk dat het groeit! Indruk kun je bereiken door je bezoekers te verrassen (Wauw, dat wist ik niet). Maar het kan ook door ze vertrouwen te geven, een goed gevoel...

Lees meer
Verhoog de leesbaarheid van je website

Verhoog de leesbaarheid van je website

Wil je dat je bezoekers ook écht de teksten op je website gaan lezen? Deel dan je teksten op in paragrafen en zet er duidelijke koppen boven.Als ik een lange lap tekst zie, dan kost het me 10 keer zo veel moeite mezelf er toe te zetten deze te lezen dan als deze...

Lees meer
3 manier om nieuwe klanten te krijgen zonder website

3 manier om nieuwe klanten te krijgen zonder website

Je bent voor jezelf begonnen of staat op het punt dit te doen. Je doet al wat opdrachten voor vrienden en familie maar het is nu tijd om dit uit te breiden en de wereld te laten weten wat jij te bieden hebt. Je hebt nog geen website maar je wilt wel al aan de slag. Je...

Lees meer
Ideale formaat foto’s op je website

Ideale formaat foto’s op je website

"Hey Mok, Welke grootte van afbeeldingen adviseer je dat ik gebruik op m'n website? Hoeveel pixels, mb? En is een .jpg of .png beter?" Kort en to the point, dit mailtje van Melissa. En belangrijk! Te grote, te zware afbeeldingen maken je website traag. Te kleine...

Lees meer
Een goede start

Een goede start

Wil je niet al vastlopen bij het beginnen aan je website? Kies dan een webhosting met een goede telefonische helpdesk! De basis van je website is je hosting. Dit is de plek op een server waar jouw website is opgeslagen. Je hebt ontzettend veel hosting aanbieders. In...

Lees meer
10 redenen waarom je website geschikt voor mobiel moet zijn

10 redenen waarom je website geschikt voor mobiel moet zijn

Het is belangrijk om je potentiele klanten te bereiken met je website, en in deze digitale tijd betekent dat ervoor zorgen dat mensen op mobiele apparaten je site kunnen vinden en doorbladeren. Het betekent ook ervoor te zorgen dat ze tijdens die ervaring zo gelukkig...

Lees meer
Je eigen foto’s met professionele look

Je eigen foto’s met professionele look

Wil je geen donkere foto's op je website en af die 'home made' look van je zelf gemaakte foto's? Bewerk je foto's dan met Snapseed! Eigen gemaakte foto's op je website geeft je website een authentieke uitstraling. Je wilt je praktijkruimte of jezelf laten zien, maar...

Lees meer
Wat is een plugin?

Wat is een plugin?

Misschien heb je er wel eens van gehoord: plugins.Maar wat zijn het nou eigenlijk en wat kun je ermee? Als je van plan bent je eigen website te maken of je wilt meer kennis over WordPress, dan wil je weten wat een plugin is en waar je deze handige jongens voor kunt...

Lees meer
Bespaar geld op grafisch ontwerp

Bespaar geld op grafisch ontwerp

Wil je geen geld uitgeven aan een grafisch ontwerper? Maak dan zelf je logo op canva.comEen logo en huisstijl, daarvoor ga je naar een grafisch ontwerper. Dat was vroeger heel normaal. Maar toen waren er nog niet zo veel mogelijkheden om dit zelf te doen. Én werd er...

Lees meer
Twee soorten WordPress, kies niet de verkeerde!

Twee soorten WordPress, kies niet de verkeerde!

Als je nieuw in WordPress bent, is het mogelijk dat je er niet bewust van bent dat er eigenlijk twee verschillende versies zijn van WordPress content management systemen. Er is WordPress.org en WordPress.com Laten we eens naar het verschil tussen deze twee kijken....

Lees meer
5 tips voor een heldere website

5 tips voor een heldere website

Een heldere en overzichtelijke website levert je meer klanten op. Duidelijkheid over je product of dienst en goede vindbaarheid van informatie zorgt ervoor dat je bezoeker snel vindt wat ie zoekt en bij jou wil kopen. Met deze 5 eenvoudige tips zorg je ervoor dat je...

Lees meer
Doe het veilig

Doe het veilig

WordPress komt regelmatig met nieuwe updates.Is het belangrijk WordPress naar de nieuwste versie up te daten? Open source Aangezien WordPress open source is, kan iedereen de broncode bestuderen. Dit betekent ook dat hackers hier toegang toe hebben en manieren vinden...

Lees meer
Jij bent fantastisch, laat dit zien

Jij bent fantastisch, laat dit zien

Hierbij een tip om je website meer impact te laten hebben: Plaats vandaag nog aanbevelingen van je klanten op je website. Het plaatsen van reviews op je website is namelijk een krachtige manier om nieuwe klanten te werven. Stel je voor dat je op zoek bent naar een...

Lees meer
Kleur & identiteit

Kleur & identiteit

Uit onderzoek blijkt dat mensen binnen 90 seconden een onderbewust oordeel maken over een product en dat 78% van die beoordeling gebaseerd is op kleur alleen. Een van de belangrijkste elementen van het bouwen van een sterk merk is dus kleur selectie. Kleuren roepen...

Lees meer
Hoe fotografie te gebruiken op je website

Hoe fotografie te gebruiken op je website

De juiste foto kan een goed ontwerp geweldig maken. Contrast Omdat gebruiksvriendelijkheid eerst komt moet je er voor zorgen de foto’s die je in je ontwerp wilt gebruiken het juiste contrast bieden. De kans is groot dat je tekst over de foto wilt laten lopen en niks...

Lees meer

Maak je mooie dienst zichtbaar en...

Let's light up the world