Vormgeving van je bedrijfsidentiteit of product begint altijd bij het helder hebben van je kern. Dit is de beste basis voor een goede vertaalslag naar het beeld waarmee je jezelf in de buitenwereld neerzet.

Vier vragen

Hieronder 4 vragen die je jezelf kunt stellen om deze kern duidelijk te krijgen.

1. Wie wil je helpen?

2. Waarmee wil jij ze helpen?

3. Hoe ga je ze helpen?

4. Wat is het gevolg van jouw hulp?

Belangrijk in je antwoorden is eerlijkheid.

Ga uit van jezelf, waar ligt jouw specifieke passie. Dit is altijd authentiek en onderscheidend.

Structuur

Zorg ervoor dat je de antwoorden op deze vragen goed naar voren laat komen op je website. Je doelgroep wordt zo direct aangesproken op het probleem waar ze mee zitten en hoe jij daar een oplossing voor biedt. Het antwoord op vraag vier is de belangrijkste. Zet deze daarom groot vooraan op je home!

Vormgeving

Deze vragen ga je ook gebruiken in de uitstraling en vormgeving van je website.

Maak een lijstje met kleuren, beelden en geluiden die bij je opkomen als je naar de antwoorden kijkt die je hierboven hebt gegeven. Gebruik deze informatie vervolgens in het ontwerp en opbouw van je website om de kern van jouw product op een gevoelsniveau over te brengen.

Trek jij je ideale klanten aan met je website?

Ontdek het door de gratis worksheet ‘Ideale bezoekers’ in te vullen. En laat je site voor je rocken🤘 !

Mogelijk ook interessant voor je:

Deel je kennis op je website

Het maakt niet uit welk type bedrijf je bent, een website is een geweldige plek om je kennis te delen. Deze kennis is van grote waarde voor jou doelgroep. Daarom is het delen ervan een krachtige manier om nieuwe klanten aan te trekken. Hoe het werkt? Door te schrijven...

Geef je hart

Je website is niet zo maar je website. Het is het hart van je bedrijf visueel gemaakt.De stem van je bedrijf leesbaar gemaakt.De ziel van je bedrijf vorm gegeven. Ik hou van het maken van websites. Te luisteren naar waar jouw hart ligt.Te horen hoe jij dat inzet om...

Zo gebruik je kleur op je website

Kleuren op je website bepalen een sfeer. Ze hebben meestal een relatie met je logo en de consistentie in kleur gebruik door je website heen draagt bij aan een gevoel van eenheid. Gebruik kleuren die bij je passen. Als je al een logo hebt, gebruik de kleuren die daar...

Vul je e-mailadres in,
dan mail ik je de link naar de training:

You have Successfully Subscribed!

Ontdek 9 voordelen van een website

en hoe je deze inzet voor meer klanten.

Schrijf je direct in om het e-Book te downloaden

Check je mail voor het e-Book!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online training

Hop! Op naar m'n nieuwe website

Woensdag 12 juni 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online workshop

Starten met je website

maandag 17 december 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor deopen keukentafel(in Amersfoort)

Starten met je website

Zaterdag 28sept 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik kom naar de gratis aanschuif ochtend

op vrijdag 08 maart

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

gratis worksheet, bezoekers website, stappen website, beginnen aan je website, eerste stap website

Ja, ik ontvang graag de worksheet

om klanten metm'n website aan te trekken

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

Ja, ik ontvang graag de Spiek Sheet

voor de ideale formaten foto's op m'n website

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik ontvang graag de 40 tips

voor een ijzersterke website.

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!