Liefde gaat door de maag (en je homepagina)

Ik stond al 25 minuten voor het schap en ik kon maar niet kiezen.

Nou het was trouwens niet één schap maar meer een hele afdeling met schappen. Vol met hondenvoer.

We hebben namelijk een pup, Mikey. En die moet eten.

Maar wat moet ie eten? Wat vindt ie lekker, wat is gezond?

Wel met granen, niet met granen? Met groenten? Of slaat groenten eten nergens op als je een hond bent? Geperste brok, krokante brok, wat is fijner voor z’n systeem? Geen ideeeeey.

Wat ik wel wist: is dat er vlees in moest zitten van dieren die een goed leven hadden gehad. En dat ik geen voer wilde dat van heel ver weg kwam (verbazingwekkend veel voer komt uit Canada).

En toen vond ik de perfecte match.

Namelijk een merk dat direct opviel door z’n afwijkende zakken. Die waren fel gekleurd, roze, oranje, blauw. En de zak was van papier i.p.v. glimmend plastic.

‘Goed voor jou, je dier en de planeet’ stond erop.

Hey, deze mensen praten in mijn straatje, dacht ik.

Edgard en Cooper, het merk, zijn de namen van twee honden. En hun eigenaren gingen op missie om het beste, fijnste voer voor ze te maken. En daarnaast zetten ze zich in om honden die een zwaar leven hebben weer een happy life te geven.

Ik was verliefd. Verliefd op de zorg en liefde van de speerpunten van hun bedrijf  en de vormgeving en toon die deze nog eens onderstrepen. Hier wilde ik onderdeel van uit maken.

Opeens maakte het niet meer uit of het een geperste of een krokante brok was. Of er groenten in zat of niet. Dit is het voer waar ik onze hond mee wil voeden.

Dit is wat een goed verhaal doet. Dat doet je ideale klanten verliefd op je worden. (En ook, even belangrijk, het doet de mensen die niet bij je passen de andere kant op lopen.)

Om je concreet te laten zien hoe je jouw ideale klant op je website aanspreekt en verliefd op je laat worden, neem ik de ‘binnenkomer’ van Edgard en Cooper even met je door. Zie plaatje hieronder.

 

 

Een binnenkomer is wat je als eerste ziet als je op een site komt, zonder dat je hoeft te scrollen.

Wat lees je hier als eerste?

“Lekkere smaak”

Dit is duidelijk waar ze zich op focussen. Slim want wie  wil dat nou niet voor z’n hond 🙂

Maar dan wordt het een statement: “komt van goede ingrediënten”

Hiermee zeggen ze: wij gaan voor kwaliteit en dat is wat het zo lekker maakt.

Dan gaan ze nog even door.

“Écht lekker eten”, hiermee bevestigen ze nog eens dat ze echt voor het genot van je dier gaan. “Voor honden en katten”. Lekker duidelijk dan weet je dat als je paardenvoer zoekt, je hier niet goed zit.

En dan: “dat jou, je viervoeters én de planeet goed doet”

Dus zijn staan en gaan voor én lekker eten én kwaliteit én zorg voor de planeet.

Fantastisch he, hoe dit zo beknopt duidelijk gemaakt wordt op hun website.

En dan niet vergeten het leuke plaatje ernaast waar je helemaal vrolijk van wordt, de gele balk bovenin die aangeeft dat je gratis verzendkosten zijn én het hoge review cijfer dat ook zichtbaar is.

Omdat de binnenkomer van je website bepaalt of mensen een JA gevoel krijgen of niet en dus besluiten verder te lezen, of niet, wil je deze krachtig inkoppen.

Weet jij wat ervoor zorgt dat bezoekers dit JA gevoel krijgen?

Misschien snáp je wel wat hiervoor nodig is maar vind je het lastig dit te vertalen naar teksten die over jouw bedrijf gaan.

Daarom heb ik de ‘verwarm & verbind’ home pagina blauwdruk voor je gemaakt. Waarin je ontdekt hoe jij een home pagina voor jezelf maakt die jouw bezoekers verliefd laat worden of jouw unieke aanbod.

Verwarm de bezoekers van je website >>

 

Mok

 

 

Gratis vragenlijst

Stel deze 4 vragen
aan je webbouwer

Als je een succesvolle website wilt

Vraag de bonussen aan

You have Successfully Subscribed!

heb je een vraag