Hoe pak je direct de aandacht van je bezoekers?

Pak jij die aandacht ook van de bezoekers op je website?

Je hebt hier maar 4 seconden voor dus gebruik deze tijd goed!

Hoe doe je dit het beste?

Vergelijk de volgende twee binnenkomers:

“Mijn naam is Mok en op 25 november geef ik een workshop. Je krijgt eerst toegang tot die en die training die bestaat uit 5 video’s, dan hebben we een dag samen en dan krijg je toegang tot weer een andere training die bestaat uit 50 video’s.”

Hmmm, niet erg duidelijk he. Noch aantrekkelijk.

Zo kan het ook:

“Ben jij zelfstandig ondernemer maar je hebt nog geen website? Wil je je website zelf maken maar je raakt verdwaald in alle mogelijkheden? Blijf je het maken van je website maar uitstellen? Wil je snel online zichtbaar zijn om gas te kunnen geven met je bedrijf?
Dan is het nu tijd om actie te ondernemen! Kom naar mn workshop en maak je website in 1 dag. Zo kun jij in het nieuwe jaar gaan vliegen met je bedrijf!”

Je voelt het wel he. Maar wat is nou precies het verschil?

Inplaats van over jezelf en de praktische invulling van je aanbod in te gaan benoem je de problemen en resultaten van je aanbod. Super effectief en met veel meer impact!

Benoem dus direct de pijn, de problemen en wensen van je ideale klant.

Actie:

Welke probleem situaties zitten jouw klanten in? Met welke problemen hebben jouw ideale klanten te maken?
Zet deze op je home pagina bovenaan!

Gratis vragenlijst

Stel deze 4 vragen
aan je webbouwer

Als je een succesvolle website wilt

Vraag de bonussen aan

You have Successfully Subscribed!

heb je een vraag