Pak jij die aandacht ook van de bezoekers op je website?

Je hebt hier maar 4 seconden voor dus gebruik deze tijd goed!

Hoe doe je dit het beste?

Vergelijk de volgende twee binnenkomers:

“Mijn naam is Mok en op 25 november geef ik een workshop. Je krijgt eerst toegang tot die en die training die bestaat uit 5 video’s, dan hebben we een dag samen en dan krijg je toegang tot weer een andere training die bestaat uit 50 video’s.”

Hmmm, niet erg duidelijk he. Noch aantrekkelijk.

Zo kan het ook:

“Ben jij zelfstandig ondernemer maar je hebt nog geen website? Wil je je website zelf maken maar je raakt verdwaald in alle mogelijkheden? Blijf je het maken van je website maar uitstellen? Wil je snel online zichtbaar zijn om gas te kunnen geven met je bedrijf?
Dan is het nu tijd om actie te ondernemen! Kom naar mn workshop en maak je website in 1 dag. Zo kun jij in het nieuwe jaar gaan vliegen met je bedrijf!”

Je voelt het wel he. Maar wat is nou precies het verschil?

Inplaats van over jezelf en de praktische invulling van je aanbod in te gaan benoem je de problemen en resultaten van je aanbod. Super effectief en met veel meer impact!

Benoem dus direct de pijn, de problemen en wensen van je ideale klant.

Actie:

Welke probleem situaties zitten jouw klanten in? Met welke problemen hebben jouw ideale klanten te maken?
Zet deze op je home pagina bovenaan!

Trek jij je ideale klanten aan met je website?

Ontdek het door de gratis worksheet ‘Ideale bezoekers’ in te vullen. En laat je site voor je rocken🤘 !

Mogelijk ook interessant voor je:

Deel je kennis op je website

Het maakt niet uit welk type bedrijf je bent, een website is een geweldige plek om je kennis te delen. Deze kennis is van grote waarde voor jou doelgroep. Daarom is het delen ervan een krachtige manier om nieuwe klanten aan te trekken. Hoe het werkt? Door te schrijven...

Geef je hart

Je website is niet zo maar je website. Het is het hart van je bedrijf visueel gemaakt.De stem van je bedrijf leesbaar gemaakt.De ziel van je bedrijf vorm gegeven. Ik hou van het maken van websites. Te luisteren naar waar jouw hart ligt.Te horen hoe jij dat inzet om...

Zo voorkom je ergernis bij je bezoekers

Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn. Het is zelfs zo dat hoe eenvoudiger je website is, hoe beter ie presteert. Bezoekers blijven langer op je site en er worden meer aanvragen gedaan. Waarom? Omdat je ze niet ergert! En wat is de online ergernis nummer 1?...

Vul je e-mailadres in,
dan mail ik je de link naar de training:

You have Successfully Subscribed!

Ontdek 9 voordelen van een website

en hoe je deze inzet voor meer klanten.

Schrijf je direct in om het e-Book te downloaden

Check je mail voor het e-Book!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online training

Hop! Op naar m'n nieuwe website

Woensdag 12 juni 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online workshop

Starten met je website

maandag 17 december 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor deopen keukentafel(in Amersfoort)

Starten met je website

Zaterdag 28sept 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik kom naar de gratis aanschuif ochtend

op vrijdag 08 maart

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

gratis worksheet, bezoekers website, stappen website, beginnen aan je website, eerste stap website

Ja, ik ontvang graag de worksheet

om klanten metm'n website aan te trekken

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

Ja, ik ontvang graag de Spiek Sheet

voor de ideale formaten foto's op m'n website

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik ontvang graag de 40 tips

voor een ijzersterke website.

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!