fbpx

Hoe pak je direct de aandacht van je bezoekers?

Pak jij die aandacht ook van de bezoekers op je website?

Je hebt hier maar 4 seconden voor dus gebruik deze tijd goed!

Hoe doe je dit het beste?

Vergelijk de volgende twee binnenkomers:

“Mijn naam is Mok en op 25 november geef ik een workshop. Je krijgt eerst toegang tot die en die training die bestaat uit 5 video’s, dan hebben we een dag samen en dan krijg je toegang tot weer een andere training die bestaat uit 50 video’s.”

Hmmm, niet erg duidelijk he. Noch aantrekkelijk.

Zo kan het ook:

“Ben jij zelfstandig ondernemer maar je hebt nog geen website? Wil je je website zelf maken maar je raakt verdwaald in alle mogelijkheden? Blijf je het maken van je website maar uitstellen? Wil je snel online zichtbaar zijn om gas te kunnen geven met je bedrijf?
Dan is het nu tijd om actie te ondernemen! Kom naar mn workshop en maak je website in 1 dag. Zo kun jij in het nieuwe jaar gaan vliegen met je bedrijf!”

Je voelt het wel he. Maar wat is nou precies het verschil?

Inplaats van over jezelf en de praktische invulling van je aanbod in te gaan benoem je de problemen en resultaten van je aanbod. Super effectief en met veel meer impact!

Benoem dus direct de pijn, de problemen en wensen van je ideale klant.

Actie:

Welke probleem situaties zitten jouw klanten in? Met welke problemen hebben jouw ideale klanten te maken?
Zet deze op je home pagina bovenaan!

Oude nieuwe keukentafel

Oude nieuwe keukentafel

Drie weken geleden, gebeurde er een wonder. Mijn broer deelde toen namelijk een post in onze familie app. Deze post ging over een boek dat net uit was. Dat boek was geschreven in het huis waar mijn vader is opgegroeid. Een prachtig huis waar mijn oudste oom nog met...

Lees meer
“Je moet een e-maillijst opbouwen!”

“Je moet een e-maillijst opbouwen!”

Dit heb je vast wel om je heen gehoord. Van een online marketing guru, je business coach of van andere startende zelfstandige ondernemers die actief met hun online marketing aan de slag gaan. Aan m’n keukentafel zitten vaak ondernemers die wel weten dat je een...

Lees meer
Hordes bezoekers in je winkel

Hordes bezoekers in je winkel

Hoe meer bezoekers op je website hoe meer klanten je krijgt. Dit is gewoon een statistisch feit. Stel je een winkel voor in een achteraf steegje. Laten we zeggen een wol-winkel. Niemand loopt er langs. Niemand ziet het dus. En niemand gaat naar binnen. Hoeveel zullen...

Lees meer

Voor groei en bloei

Water je website

Ontvang wekelijkse inspiratie om je website in te zetten voor de bloei van je bedrijf.

Je email gebruik ik om je wekelijks waardevolle tips te sturen. Bij inschrijving ga je hiermee akkoord. Je kunt je elk moment weer uitschrijven.

GRATIS CHECKLIST

Dit heb je nodig voor een nieuwe website

Je bent er maar 17 vinkjes van verwijderd :)

You have Successfully Subscribed!

GRATIS EBOOK

Bespaar direct tijd op het bouwen van je website

Ontdek de 7 geheimen naar sneller een betere website online

You have Successfully Subscribed!

Chat openen
Heb je een vraag? Stel hem hier gerust