Als ondernemer heb je iets unieks te geven. Dit wil je natuurlijk zo goed mogelijk overbrengen. Dus offline & online zet je je beste beentje voor.

Een mooie website. Dat wil je!
Dat zal de kwaliteit van je dienst goed weergeven.

Zeker, de buitenkant moet er verzorgd uitzien.
Daar geniet ik zelf ook erg van.

Dus veel ondernemers denken: Hoe mooier hoe beter!

Maar…
als er geen relatie is tussen je website en jouw eigen uitdrukking kunnen de mensen die op jou glanzende buitenkant afkomen wel eens teleurgesteld worden.

Ik geef je een voorbeeld.

De webbouwer die z’n klant niet zag

Een paar jaar geleden zocht ik een ayurvedisch arts. En kwam via Google op een prachtige website. Licht, fris en met mooie kleuren, vormen en fotografie. Ik houd wel van licht en fris dus ik een afspraak maken…

Kwam ik in een woonwijk in Weesp, op een bovenkamertje terecht. In plaats van in een soort oase-achtig oord was het alsof ik op de achterbank van een overvolle bus in India terecht was gekomen. Bij een erg capabele man, daar niet van.

Maar de hele sfeer van zijn persoon en werkruimte was zoooow ver verwijderd van wat zijn website uitstraalde, dat het wel even slikken was.

Ik weet zeker dat veel mensen zich misleid hebben gevoeld door het plaatje dat de webbouwer op de dienst van deze meneer had geplakt. En hier even teleurgesteld van zouden zijn geweest. En ontevreden misschien wel.

Zonde! Als de webbouwer de resultaten van werk van de arts, met een mooie authentieke Indiase sfeer waar zijn kunde mee was doordrenkt, had laten weerspiegelen in zijn website, had ie mij pas echt weten te raken.

Plaatjes plakken

En dit gebeurt regelmatig. Imago, plaatjes. Je kunt het overal opplakken (of inspuiten).

Maar als jouw authentieke kracht er niet doorheen straalt zul je verkeerde klanten aantrekken. Klanten die niet bij jou passen. Waar jij niet het beste resultaat bij kunt bereiken.

Hierdoor zal jij én je klant geen voldoening uit de samenwerking halen.

Beter kun je…

…de manier waarop je jouw dienst laat zien voort laten komen uit jouw echte waarde.

Gebruik jouw kleuren, gebruik jouw woorden. Gebruik eigen fotografie. Laat jezelf zien.

De bezoekers van je website worden klanten bij je als ze zich aangesproken voelen. Als ze iets lezen of zien wat ze aanspreekt. Waar ze zichtzelf in herkennen. Wat ze raakt.

Jíj wilt toch een verschil in hun leven maken?
Hoe prachtig is dat. Mooier kan niet!

Trek jij je ideale klanten aan met je website?

Ontdek het door de gratis worksheet ‘Ideale bezoekers’ in te vullen. En laat je site voor je rocken🤘 !

Mogelijk ook interessant voor je:

Geef je hart

Je website is niet zo maar je website. Het is het hart van je bedrijf visueel gemaakt.De stem van je bedrijf leesbaar gemaakt.De ziel van je bedrijf vorm gegeven. Ik hou van het maken van websites. Te luisteren naar waar jouw hart ligt.Te horen hoe jij dat inzet om...

Zo onderscheid je je van je concurrenten

Professionaliteit stond vroeger gelijk aan afstandelijkheid. Je presenteerde je bedrijf als instituut. Je had het over ‘wij’, ook al werkte je in je eentje, en je sprak je klanten aan met u. Er is steeds meer besef dat een prettige ervaring met een medewerker van een...

9 krachten van je website en hoe je ze succesvol inzet

Een website heeft een ongelofelijke kracht. De kracht om je zichtbaar te maken bij jouw ideale bezoekers. En deze in tevreden klanten om te zetten. Benut jij de volledige kracht van je website? In deze blog laat ik je 9 krachten van een website zien en hoe je deze...

Vul je e-mailadres in,
dan mail ik je de link naar de training:

You have Successfully Subscribed!

Ontdek 9 voordelen van een website

en hoe je deze inzet voor meer klanten.

Schrijf je direct in om het e-Book te downloaden

Check je mail voor het e-Book!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online training

Hop! Op naar m'n nieuwe website

Woensdag 12 juni 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online workshop

Starten met je website

maandag 17 december 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor deopen keukentafel(in Amersfoort)

Starten met je website

Zaterdag 28sept 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik kom naar de gratis aanschuif ochtend

op vrijdag 08 maart

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

gratis worksheet, bezoekers website, stappen website, beginnen aan je website, eerste stap website

Ja, ik ontvang graag de worksheet

om klanten metm'n website aan te trekken

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.

Ja, ik ontvang graag de Spiek Sheet

voor de ideale formaten foto's op m'n website

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik ontvang graag de 40 tips

voor een ijzersterke website.

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!