Als ondernemer heb je iets unieks te geven. Dit wil je natuurlijk zo goed mogelijk overbrengen. Dus offline & online zet je je beste beentje voor.

Een mooie website. Dat wil je!
Dat zal de kwaliteit van je dienst goed weergeven.

Zeker, de buitenkant moet er verzorgd uitzien.
Daar geniet ik zelf ook erg van.

Dus veel ondernemers denken: Hoe mooier hoe beter!

Maar…
als er geen relatie is tussen je website en jouw eigen uitdrukking kunnen de mensen die op jou glanzende buitenkant afkomen wel eens teleurgesteld worden.

Ik geef je een voorbeeld.

De webbouwer die z’n klant niet zag

Een paar jaar geleden zocht ik een ayurvedisch arts. En kwam via Google op een prachtige website. Licht, fris en met mooie kleuren, vormen en fotografie. Ik houd wel van licht en fris dus ik een afspraak maken…

Kwam ik in een woonwijk in Weesp, op een bovenkamertje terecht. In plaats van in een soort oase-achtig oord was het alsof ik op de achterbank van een overvolle bus in India terecht was gekomen. Bij een erg capabele man, daar niet van.

Maar de hele sfeer van zijn persoon en werkruimte was zoooow ver verwijderd van wat zijn website uitstraalde, dat het wel even slikken was.

Ik weet zeker dat veel mensen zich misleid hebben gevoeld door het plaatje dat de webbouwer op de dienst van deze meneer had geplakt. En hier even teleurgesteld van zouden zijn geweest. En ontevreden misschien wel.

Zonde! Als de webbouwer de resultaten van werk van de arts, met een mooie authentieke Indiase sfeer waar zijn kunde mee was doordrenkt, had laten weerspiegelen in zijn website, had ie mij pas echt weten te raken.

Plaatjes plakken

En dit gebeurt regelmatig. Imago, plaatjes. Je kunt het overal opplakken (of inspuiten).

Maar als jouw authentieke kracht er niet doorheen straalt zul je verkeerde klanten aantrekken. Klanten die niet bij jou passen. Waar jij niet het beste resultaat bij kunt bereiken.

Hierdoor zal jij én je klant geen voldoening uit de samenwerking halen.

Beter kun je…

…de manier waarop je jouw dienst laat zien voort laten komen uit jouw echte waarde.

Gebruik jouw kleuren, gebruik jouw woorden. Gebruik eigen fotografie. Laat jezelf zien.

De bezoekers van je website worden klanten bij je als ze zich aangesproken voelen. Als ze iets lezen of zien wat ze aanspreekt. Waar ze zichtzelf in herkennen. Wat ze raakt.

Jíj wilt toch een verschil in hun leven maken?
Hoe prachtig is dat. Mooier kan niet!

Gratis WORKSHEET

Bepaal je ideale bezoekers

Wie wil je eigenlijk aanspreken op je website?
Dit helder hebben is de eerste stap naar het uitdrukken van jouw unieke waarde. Met m’n gratis worksheet help ik je deze stap te zetten.

Vul je e-mailadres in,
dan mail ik je de link naar de training:

You have Successfully Subscribed!

Ontdek 9 voordelen van een website

en hoe je deze inzet voor meer klanten.

Schrijf je direct in om het e-Book te downloaden

Check je mail voor het e-Book!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online workshop

Starten met je website

Maandag 21 januari 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis online workshop

Starten met je website

maandag 17 december 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik schrijf me in voor de gratis LIVE workshop

Starten met je website

Zaterdag 16 maart 10:00 uur

Privacy verklaring

You have Successfully Subscribed!

Ja, ik kom naar de gratis aanschuif ochtend

op vrijdag 08 maart

Privacy verklaring

Je bent succesvol aangemeld voor de volgende aanschuif ochtend in Amersfoort. Check je mail voor meer info.