Deel je kennis op je website

Het maakt niet uit welk type bedrijf je bent, een website is een geweldige plek om je kennis te delen.

Deze kennis is van grote waarde voor jou doelgroep. Daarom is het delen ervan een krachtige manier om nieuwe klanten aan te trekken.

Hoe het werkt?

Door te schrijven over onderwerpen waar jij veel van weet laat je jouw vakkennis en ervaring zien. Dit geeft vertrouwen bij je website bezoekers.

Door antwoord te geven op vragen die jouw doelgroep heeft laat je zien dat je ze kunt helpen met hun problemen/wensen.

Dit is ook geweldig voor je Google ranking.

Hoe beter jij de vragen van jouw doelgroep beantwoord, hoe hoger Google deze plaatsen als mensen zoeken op deze vragen.

Door regelmatig nieuwe artikelen te plaatsen bouw je een relatie met je doelgroep op. De artikelen kun je namelijk op social media of via email delen.

Je blijft zo ‘in the picture’ als iemand die weet waar zij/hij het over heeft. Iemand door wie je geholpen wilt worden!

Ook Google waardeert je website beter als deze regelmatig nieuwe waardevolle content krijgt.

Wat te schrijven?

Je weet veel meer dan je denkt.

En wat jij heel normaal vind, kan voor anderen een nieuw inzicht geven.

Maak eens een artikel dat jouw ideale klanten zal aanspreken.

Je kunt onderstaande titels als leidraad nemen.

5 manieren om …. (Vul in een probleem: bijv. burnout) … te vermijden/voorkomen

3 tips om snel …. (Vul ik een wens: bijv. fit) … te worden/krijgen/etc

Succes!

Gratis vragenlijst

Stel deze 4 vragen
aan je webbouwer

Als je een succesvolle website wilt

Vraag de bonussen aan

You have Successfully Subscribed!

heb je een vraag